Ճամփորդություն դեպի «Սքեյթպարկ»․ Մարզատոն

«Ես կարողանում եմ» նախագծի շրջանակում սովորողները կցուցադրեն իրենց սքեյթ և ինքնագլոր վարելու մարզական հմտությունները

Մայիսյան ամենամյա 18-րդ հավաք

Մայիսի 16-ին սովորողները նախաճամփորդական մարզում են ունենալու

Նախագծի ժամանակահատվածը՝

Մեկնում՝ Մայիսի 17, ժամը՝ 12։00

Վերադարձ՝ ժամը 14։30 Մայր դպրոցի ավտոկայանատեղի

Պատասխանատու՝ Անահիտ Կիրակոսյան

Օգնական՝ Սուսաննա Պետրոսյան

Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանի սովորողներ

Նախագծի նպատակը՝ 

  1. այցելություն զբոսայգի
  2. քայլք զբոսայգում
  3. էկոլոգիական աշխատանք տարածքում
  4. սքեյթ վարելու հմտության զարգացում

Երթուղի՝  Ծովակալ Իսակով— Ագաթանգեղոսի փողոց— Խանջյան փողոց

Անհրաժեշտ իրեր՝

  • Ուսապարկ
  • բրդուճներ
  • ախտահանիչ միջոց
  • թաց և չոր անձեռոցիկ
  • սեփական ինքնագլորներ
  • անվաչմուշկներ (ռոլլիկ)
  • գնդակ
  • փոխնորդ հագուստ (շապիկտաբատ)

Արդյունքում՝ սովորողների ինքնագլորներով և անվաչմուշկներով սահելու հմտությունների ձեռքբերում, ամրապնդում։

Ուղևորության արժեքը 1000 դրամ։

Մասնակիցներ՝

  1. Արամ Ներսիսյան, 5,3 դասարան
  2. Արմեն Բադալյան, 5,2 դասարան
  3. Մանե Եղիազարյան, 5,3 դասարան
  4. Գոռ Սողոմոնյան, 5,2 դասարան
  5. Նիկոլ Մելքոնյան, 5,3 դասարան
  6. Սյուզի Մխիթարյան, 5,2 դասարան
  7. Կարինա Երեմյան, 5,2 դասարան
  8. Մանան Հովհաննիսյան, 5,2 դասարան
  9. Դավիթ Մնացականյան, 5,3 դասարան
  10. Ռաֆայել Այվազյան, 5,3 դասարան
  11. Սուրեն Աշուղյան, 5,3 դասարան
  12. Արամ Դաղլյան, 5,3 դասարան
  13. Հայկ Մկրտչյան, 5,3 դասարան
  14. Եգոր Պետրոսյան, 5,3 դասարան
  15. Միլենա Խոխիկյան, 5,3 դասարան
  16. Մարկ Ալեքսանյան, 5,3 դասարան
  17. Մարիա Տեր-Ստեփանյան, 5,3 դասարան
  18. Եվա Հակոբյան, 5,3 դասարան
  19. Մաքսիմ Հարությունյան, 5,3 դասարան

Արդյունքը՝ տեսանյութի և ֆոտոպատման տեսքով

Advertisement

5 thoughts on “Ճամփորդություն դեպի «Սքեյթպարկ»․ Մարզատոն”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s