Մարմնակրթություն առարկայի անհատական ուսումնական պլան

Մարմնամարզական նորմատիվներ․ 5 տարեկաններից մինչև 3-րդ դասարան

Հեծանվային ստուգատես

4-5-րդ դասարաններ

Շարային վարժություններ՝ Շարափոխում միասյուն շարքից քառասյուն շարքի մասնատումով և միաբերումով։


Ընդհանուր զարգացնող վարժություններ՝ Վարժություններ մարզափայտերով (տղաներ)։


Վարժություններ օղերով՝ Կեցվածքի ձևավորման վարժություններ։


Կախեր և հենումներ՝ Տղաները կախ ծալված և արտակորված։ Ձգումներ կախ դրությունից։ Կախ դրությունում ծնկային հոդում ուղղված ոտքերի բարձրացում։ Աղջիկներ խառը կախեր։ Ձգումներ կախ պառկած դրությունից։


Ակրոբատիկ վարժություններ՝ Գլուխկոնծի առաջ և ետ


Ռիթմիկ-մարմնամարզական վարժություններ՝քայլքի և կքանիստի հաջորդում, ծնկերի ծալում, քայլք թաթերի վրա, լայն և փոքր քայլք, քայլք կրունկների վրա։ Գլխի թեքումներ, դարձումներ, պտույտներ։ Իրանի թեքումներ, դարձումներ համաձայնեցված ձեռքերի շարժումների հետ։ Կիսակքանստելով ոտքերը տանել առաջ և կողմ։ Մարմնի ծանրության տեղափոխում մի ոտքից մյուսին, մի կողմից մյուսի կողմը։ Յուրացված շարժումներով ռիթմիկ մարմնամարզության
համալիրների կատարում։

Աթլետիկական վարժություններ՝ հեռացատկ, վազք, ցատկ, նետում

Վազքեր՝ վազք արագացումով 40 մ, վազք բարձր մեկնարկից և ընթացքից 20-40 մ, մաքոքավազք 4×10 մ։ Վազք 30մ՝ գրանցելով արդյունքը։ Հավասարաչափ վազք 8-10 րոպե։
Ցատկեր՝ տեղից հեռացատկ։ Հեռացատկ 5-7 վազքաքայլով, հրման շեշտադրումով:
Նետումներ՝ 6-8 մ հեռավորությունից գնդակի նետում ուղղահայաց և հորիզոնական նպատակակետին (տեղից և 2-4 քայլ թափից)

Շարժախաղեր՝ Ֆիզիկական ընդունակությունների մշակմանը նպաստող խաղեր

Վազքի ունակության ամրապնդման խաղեր՝ «Օղակներով էստաֆետ», «Որսա և նստիր»։
Ցատկերի ունակության ամրապնդման խաղեր՝ «Թզուկներն ու հսկաները», «Ցատկելով առաջ»։
Նետումների ունակության ամրապնդման խաղեր՝ «Նետում զամբյուղի մեջ», «Գնդակի նետում պատին»։
Գնդակը փոխանցելու և վարելու ունակության ամրապնդման խաղեր՝ «Գնդակի փոխանցում տողանում», «Գնդակի փոխանցում», «Գնդակներով էստաֆետ»։

Վերջնարդյունքները՝

  • Կարողանալ ինքնուրույն կատարել ընդհանուր զարգացնող, ռիթմիկ- մարմնամարզական , ուժային, ճկունության, ճարպկության, ցատկունակության
  • վարժությունները։
  • Ձեռք բերել շարժումները տարբերակելու, փոխկապակցելու, սահուն կատարելու, կոորդինացիայի հմտություններ։
  • Կարողանալ դրսևորել ինքնավսատահության,նպատակասլացության, ինքնագնահատման և դժվարությունները հաղթահարելու հմտություններ։
  • Կարողանա վազել կարճ և միջին տարածության վազքեր։
  • Կարողանա վազել կարճ և միջին տարածության վազքեր։
  • Կարողանա «ոտքերը կծկված» եղանակով հեռացատկի և «քայլանցում» եղանակով բարձրացատկի։
  • Կարողանա նետել թենիսի և լցրած գնդակներ։
  • Ունենա արագաշարժության, ճկունության, ճարպկության, դիմացկունության, ցատկունակության, դիպուկության բավարար ընդունակությունները,
  • Լինի համարձակ, վճռական և նախաձեռնող։
  • Կարողանա «ոտքերը կծկված» եղանակով հեռացատկի և «քայլանցում» եղանակով բարձրացատկի։
  • Կարողանա նետել թենիսի և լցրած գնդակներ։
  • Ունենա արագաշարժության, ճկունության, ճարպկության, դիմացկունության, ցատկունակության, դիպուկության բավարար ընդունակությունները,
  • Լինի համարձակ, վճռական և նախաձեռնող։

Նյութի աղբյուրը՝ այստեղ։

Advertisement

One thought on “Մարմնակրթություն առարկայի անհատական ուսումնական պլան”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s