Մեդիատիրույթում հրապարակումների չափորոշիչներ

Թվային շուկայավարում

Մասնակիցներ՝ Երկարացված օրվա կազմակերպիչներ

Վայրը՝ Մայր դպրոց, «Տիգրան Հայրապետյան» գրադարան

Օրը և ժամը՝ Հոկտեմբերի 27, 09։30

Նպատակը՝ Հրապարակումների համար ստեղծել միևնույն «ձեռագիրը» և հրապարակումները ներկայացնել առավել բովանդակային, ընտրելով թիրախ լսարանին

Օրակարգում՝

  1. Նկարի՝ գույնը, որակը, նկարի վրա գրառումը
  2. Լուսաբանվող տեքստի չափը, թիրախային լսարանի կոնտեքստում նյութի հետաքրքության շեշտադրումը
  3. Հրապարակման նպատակային ժամը
  4. Կրթական էջերի ուսումնասիրությունը
  5. Հրապարակվող նյութի բովանդակային հասանելիությունը, հասարակության առավել լայն շերտերի
Advertisement

16 thoughts on “Մեդիատիրույթում հրապարակումների չափորոշիչներ”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s