Կրթահամալիրը` բրենդ. Քայլ առ քայլ

Թվային մարքեթինգ

Վերանայման ենթակա՝

  1. Կրթահամալիրի ֆեյսբուքյան պրոֆիլները դարձնել էջեր
  2. Կազմել հրատարակումների ստանդարտներ՝ յուրաքանչյուր դպրոցից 2-3 հոգի պատասխանատու մեդիատիրույթում հրապարակումների համար
  3. Հրապարակումների ստանդարտներ՝ նկարի որակը, քանակը, նկարում նշվող հեշթեգները, ձեռագրի նույնության պահպանումը բոլոր դպրոցներում

Հրատարակումների տեսակները`

  1. Ուղիղ եթերներ՝ մշակել ստանդարտներ, ինչպիսի իրավիճակում պետք է անել ուղիղ եթերներ, երբ է պետք նշել կրթահամալիրը
  2. Իվենթները/իրադարձությունների վերաբերյալ կարելի է հայտարարություն տարածել տելեգրամի ալիքով և ֆեյսբուքյան հարթակում։

Այլ հարթակներում կրթահամալիրի առկայությունը՝

  1. Տելեգրամ հարթակում՝ նորությունների, հայտարարությունների վերաբերյալ հրապարակումներ
  2. Լինկդին հարթակում՝ աշխատակիցների CV, աշխատանքային փորձ, սեմինարների մասնակցություններ, հմտություններ, լուսաբանվեն լինկդին հարթակում
  3. Ֆեյսբուքյան հարթակում՝ օրվա լուսաբանումներ, իրադարձությունների հրապարակումներ
  4. Ինստագրամյան հարթակում՝ ռիլզերի, լուսանկարների տեսքով
  5. Տիկ-տոկում՝ ինֆորմատիվ տեսանյութերի տեսքով
  6. Պինտերեստում՝ լուսանկարների տեսքով

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s